Втора задача

  1. От пожълтения коментар трябва да става ясно, но все пак да попитам.

    За броя на методи в клас да НЕ се доверяваме на skeptic (той не брои класови методи), а да следваме инструкциите в сайта.

    Това така ли е? Съжелявам, ако ставам досаден по темата.

  2. Това което пита @Христо ми е интересно и на мен. В момента за да не правя 9 метода (с parse) правя някакви мета неща, които не ме кефят, за да мога да имам initialize метод.

    С parse и initialize методите стават 9 и skeptic (до колкото си спомням) хвърляше грешка. Довечера ще проверя пак :)

    П.П Проверих - всъщност skeptic наистина игнорва класовите методи и може да има 8 инстанционни и 1 класови и е ОК.

  3. Skeptic брои instance методи и class методи отделно. Има разумни причини за това.

    В общи линии, доверявайте се на skeptic. Ако ви каже, че нещо е ОК, няма какво да го мислите.

    Разбира се, ако нещо трябва да е instance метод, но вие го сложите като class метод, това ще го приемам като опити да заобикаляте и ще действаме по съответния начин. Обърнете внимание, че дори skeptic да броеше и двата вида методи заедно, пак щяхте да можете да cheat-нете ако поставите "фалшивия" class метод в друг клас.

    И да, skeptic има някои пропуски. Ако някой отвори issue, ще го оправя.

  4. Вече е доста късно и едва ли някой ще намаже много, но искам да отбележа, че решението на задачката го има на този сайт :Д Чувствам се хем прецакана, че го виждам сега, хем удовлетворена, че съм я решила по този начин.. но при всички случаи не ми се вижда редно.

  5. Failure/Error: todo_list.tasks.count.should eq text_input.lines.count
    NoMethodError:
        undefined method `tasks' for #<TodoList:0xb916b6b0>
    
    
    Failure/Error: todo_list.completed?.should eq false
    NoMethodError:
        undefined method `completed?' for #<TodoList:0xb902ea18>
    

    Просто да питам тези грешки какво точно показват. tasks и completed? не съм забелязал да се изискват от условието.

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.